بازرگانی آسانسور علیایی

واردات و فروش انواع قطعات آسانسور (گیربکس / گیرلس / هیدرولیک)

بازرگانی آسانسور علیایی

واردات و فروش انواع قطعات آسانسور (گیربکس / گیرلس / هیدرولیک)

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

خرید و انتخاب درب آسانسور مستلزم شناخت کامل انواع دربهای آسانسور است.

دربهای آسانسور به دو گروه تقسیم بندی میگردد:
1- دربهای نیمه اتومات : در این نوع سیستم دربهای نصب شده در طبقات از نوع لولایی (با دست بازشو) بوده و درب کابین از نوع اتوماتیک (تلسکوپی یا اتوبوسی) می باشد ، بنابراین چون یک درب با دست و درب دیگر بصورت اتوماتیک باز و بسته می شود ، به این نوع دربها ، نیمه اتوماتیک گفته می شود.
2- دربهای تمام اتومات : در این نوع سیستم دربهای طبقات نصب شده و همچنین درب کابین هر دو از نوع تمام اتوماتیک (تلسکوپی یا سانترال) می باشد. منظور از تلسکوپی ، بازشو به سمت چپ یا بازشو به سمت راست و منظور از سانترال بازشو از وسط می باشد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت با بخش فروش تماس بگیرید (کلیک کنید)

آسانسور های هیدرولیک در ساختمان های بدون امکان احداث موتورخانه و ساختمان های کم ارتفاع (در ایران ۱۸ متر و با سرعت ۰/۷۵ متر بر ثانیه و در آمریکا تا ۳۰ متر و با سرعت ۱ متر بر ثانیه) یکی از انتخاب های ایده آل است.
اگر شما نیز آسانسوری میخواهید که با کم ترین صدا، بدون هیچ گونه لرزش در ساختمان و ۵۰%مصرف انرژی کم تر نسبت به آسانسورهای معمولی با نرمیت فوق العاده برای شما کار کند، هیدرولیک بهترین اتخاب می باشد.
امروزه از آسانسورهای هیدرولیک در دو صورت جک از پایین برای توقف های کمتر و جک از بغل برای تعداد توقف های بالاتر استفاده می شود.

 جهت استعلام قیمت آسانسور هیدرولیک و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.(کلیک کنید)

نیروی محرکه آسانسورهای کششی یا همان موتور به دو دسته کلی گیربکس دار و بدون گیربکس تقسیم می شود که در این مطلب به دسته اول (موتور های گیربکس دار) اشاره گردیده است.

در صورتیکه نیازمند مشاوره جهت انتخاب و خرید یک موتور مناسب برای ساختمان خود هستید، با پشتیبانی فنی شرکت تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند گردید.

جهت خرید و اطلاع از قیمت موتورهای آسانسور با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. (کلیک کنید)