بازرگانی آسانسور علیایی

واردات و فروش انواع قطعات آسانسور (گیربکس / گیرلس / هیدرولیک)

بازرگانی آسانسور علیایی

واردات و فروش انواع قطعات آسانسور (گیربکس / گیرلس / هیدرولیک)

یکی از نکات قابل ملاحظه در انتخاب نوع تابلو فرمان آسانسور کیفیت قطعات بکار رفته در آن است، بعنوان مثال صدایی که از جذب کنتاکتورهای تابلو فرمان ایجاد می شود وابسته به نوع وکشور سازنده آنها بوده و در صورت انتخاب نوع نامرغوب، صدای تولید شده از جذب آنها ممکن است تا طبقات پایین موتور خانه آسانسور را رسیده و موجبات نارضایتی ساکنین آن طبقات را فراهم نماید. 
سایر قطعات بکار رفته در تابلو فرمان یک آسانسور نیز از این قاعده مستثنی نبوده و استفاده از قطعات نامرغوب باعث تولید بسیاری از مشکلات نظیر نویزپذیری بالا ، خرابی متعدد قطعات تابلو ، ... و همچنین عدم وجود یک الگوریتم کارآمد در برنامه ریزی میکروکنترلر (mainboard) مین برد نیز باعث و بانی خرابی و error های متعدد و بی مورد خواهد بود.
بنابراین یک انتخاب خوب و مطمئن هم در دوره گارانتی و هم در زمان خدمات پس از فروش باعث کاهش هزینه ها و افزایش کارایی آسانسور خواهد بود.

از جمله شرکت های معتبر در زمینه تولید تابلو فرمان آسانسور میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

آرا فراز نوین

آرمان فراز پیمان

داتیس آسانسور

آریان آسانسور

کاسپین آسانبر پارس

جهت استفاده از خدمات مشاوره فنی و تخصصی برای سفارش تابلو فرمان مناسب با بخش پشتیبانی و جهت اطلاع از قیمت و نحوه خرید و آپشنهای تابلو فرمان با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی